Vi optimerer nutiden og sikrer succes i fremtiden!
I 18 år har Improvement skabt stor værdi for vores kunder. Vi har arbejdet med opgaver på strategisk, taktisk og operationelt niveau for store og mellemstore virksomheder i Danmark. Derudover har vi uddannet over 3000 mennesker inden for forskellige fagområder, vel at mærke formel uddannelse med internationale ECTS-point.
Vi har altid haft succes med at bidrage til, at de rigtige processer, aktiviteter og uddannelser har været i spil i den rigtige dosering og rækkefølge, hvilket skaber den nødvendige udvikling og forandring hos vores kunder.
Man siger om os, at vi er hurtige til at finde ind til kernen af vores kunders ønsker, problemer og behov for udvikling. Vi bliver rost for at bidrage til at skabe vedvarende adfærdsændringer.
Peter Bo er en engageret ildsjæl, der brænder for hvad end han beskæftiger sig med. Med 20 års erfaring som salgsleder og topleder, samt 18 år som rådgiver og facilitator, bruger han i dag sin store viden og erfaring til at bidrage til udviklingen af mennesker og virksomheder.
Peter Bo har enorm viden og erfaring inden for generel ledelse og afsætning af mærkevarer. Han har en solid teoretisk baggrund, men er også uddannet i detailhandel og har haft en lang og succesfuld karriere på topniveau inden for ledende internationale mærkevarevirksomheder.
Peter Bo er ekspert i at optimere sine kunders værdiskabelsesprocesser og bidrage til at hele kundens organisationen forstår denne og på en overbevisende måde kan give kunderne en stærk værdioplevelse.
Peter Bo har i alt 38 års ledelseserfaring, heraf 17 år på funktionsdirektør- og adm. direktørniveau, samt 18 års erfaring som rådgiver og facilitator.
Peter Bo beskriver sig selv som en praktiker med en positiv psykologisk tilgang. Han kan også betegnes som en mental coach med speciale i ledelse og afsætning. Han er udfordrende i sin form og har evnen til hurtigt at flytte holdninger og ændre kulturer. Improvement har tilknyttet en række associerede partnere, som hver især er anerkendte specialister inden for deres felt.
Det handler ikke kun om for medarbejderne at vide, hvad der skal gøres, og hvordan det skal gøres. De skal også forstå hvorfor det skal gøres, og have både drivkraft og motivation. Dette er afgørende for, at ny viden og nye færdigheder kan føre til varige ændringer i tanke og handling.
Improvement bidrager til at udvikle vedvarende holdnings- og adfærdsændringer ud fra de ambitioner og ressourcer, vores kunder har. Og vi starter altid med “hvorfor”.
Improvements værdiskabelsescyklus
Med vores hjælp skal vores kunder kunne skabe mere værdi på markedet. Her er sammenhængen:
Improvement hjælper vores kunders medarbejdere til at skabe øget værdi for deres kunder, hvilket resulterer i højere afkast til virksomhedens ejere, som igen kan skabe bedre muligheder for medarbejderne. Glade medarbejdere giver glade og loyale kunder, som igen giver glade ejere. Det kalder vi for Improvements værdiskabelsescyklus.
I dag er trimning og effektivisering ikke nok. Lean har sine begrænsninger. Virksomhedernes opgaver og værdiskabelse kræver medarbejdernes kreativitet og engagement på en helt ny måde. Komplekse samarbejder på tværs af faglige og kulturelle grænser kræver et andet sæt af kompetencer. Improvement fokuserer på at udvikle medarbejdernes faglighed, kreativitet, motivation, passion, initiativ, samarbejdsevne og mentale parathed til at møde forandringer.
For yderligere information eller en dybere forståelse af vores tilgang og erfaring, lad os mødes. Kontakt mig for en inspirerende samtale over en kop kaffe på 22 100 100.
© 2024 Improvement – Designet af Aveo web&marketing
Udfyld formularen og så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt